Olen taas palailemassa tänne blogiin kuukausien jälkeen. Paljon on tapahtunut tänä aikana. Sukuun on tullut tänä vuonna viisi vauvaa ja jännitetään ehtiikö kuudes syntyä vielä tämän vuoden puolella.

Minusta tuli mamma kesäkuussa. Tyttöni mun kera miehensä sai potran pojan. Ihanainen vauva sai kasteessa nimekseen Leo Alarik.                                                    Aika on mennyt kuin siivillä Leon kanssa. Olen todella .saanut nauttia hänen vauva-ajastaan.

Nuorin tyttöni mun on sairastanut tämän koko ajan. Nyt tuntuu ehkä hieman jo helpommalta. Itse olen syönyt jo useamman antibioottikuurin tänä syksynä.

Pajalla olen kaiken muun touhun lomassa käynyt aina välillä puuhastelemassa. Kaiken näköistä kivaa olen tehnyt ja uusia juttuja yrittänyt kehitellä. Tänään tein muuun muassa 84 kpl enkelin mekkoja. Huomenna teen ne valmiiksi. 

Ollaan käyty tapahtumissa myymässä, mitä sairastelut on kyllä rajoittaneet jonkin verran.

Nyt illalla on menossa tossukoiden huovutus, 16 paria odottaa huopumista ja kuivumaan pääsyä. Osa tilattuja joiden pitää olla vk.nlopuksi valmiita. Silloin olemme Lappeenannan Linnoituksen Joulumarkkinoilla. Toivottavasti olisi kaunis jouluinen sää.

Nyt jatkan puuhasteluja. Valokuvia laitan kunhan kerkeän leikkiä kameran kanssa. Mukavaa Joulun odotusta kaikille!