Taas on vierähtänyt aika kummasti kun täällä edellisen kerran kirjottelin. En ymmärrä mihin se aika vaan katoaa.

Työhuoneella olen puuhastellut jonkin verran ja tietenkin työt kulkevat kotiinkin mukaan. Aika on mennyt kotiasioiden ja perheen kanssa kuin iltamissa. Sairasteltukin ollaan jonkin verran.

Löysin makkariin sen kattolampunkin vihdoin. Piti tehdä siihen heti enkeleitä. Kun olen sellainen enkelihullu. Jotain se lamppu vielä kaipaa. Ajatusta täytyy vielä kypsytellä... 

Sain otettua joitain kuvia makkarista. Paha vaan että on niin pimeä päivä.

Salamalla sitten taas tulee välillä hirveitä heijastuksia.

 

Osmankäämistä tehty enkeli.

Tykkään käyttää luonnonmateriaaleja.

 

Tämä keiju oli pakko ostaa syksyllä Kirja-Lahja Alexista.

50-luvun liinavaatekaapin päällä parvi enkeleitä. Lahjaksi saatuja ja itse ostettuja.

Tässä pari kuvaa helmihimmeleistä.

Viime aikoina olen kehitellyt vauvapussia. Myyntituotteeksi ja ihan omiinkin tarpeisiin. Tällä hetkellä näyttää tästä vuodesta tulevan sukuun vauvavuosi. Yksi pieni mies on jo syntynyt ja ainakin kolme vauvaa vielä syntyy. Ja vuosihan on vasta alussa.

Neuloskellut olen tietenkin sukkia, kämmeköitä jne. Ajatukset pörrää jo keväässä ja pääsiäisessä. Jotain niitä hommiakin on jo aloitettu.

Kranssi on ystäväni Pian tekemä. Samoin kuin alussa ollut ikkuna.

Pia teki sen minulle aikoinaan lahjaksi,kun opinnäytetyö oli tehty.

Laitettiin sen taakse parvi enkeleitä lentämään.

Nämä taulut olen ostanut yli kymmenen vuotta sitten puutarhamessuilta.

Kutsuin kahta pienintä tyttöäni Kirppukeijuksi ja Neiti Kesäheinäksi. Nimet ovat vieläkin välillä käytössä.

Mutta nyt täytyy jatkaa puuhasteluja.

Hyvää alkavaa helmikuuta kaikille!